8. mai: Slik hedrer vi veteranene

8. mai feirer vi friheten, og vi hedrer norske veteraner fra andre verdenskrig og frem til dagens inter­nasjonale operasjoner. Aurskog-Høland kommune inviterer alle veteraner til markering.

Mer enn 100.000 norske kvinner og menn har bidratt i over
100 internasjonale operasjoner i over 40 land. Det er disse menneskene, og deres innsats for å sikre vår felles frihet, vi hedrer 8. mai.

Velkommen til markering av veterandagen
i Aurskog-Høland kommune 8. mai:

Vi inviterer alle veteraner til uformelt treff på Urskog fort 8. mai fra klokken 18.00. Det blir servert grillmat. Hvis været blir dårlig, trekker vi inn.

Gi oss gjerne en melding om du kommer, på postmottak@ahk.no, eller 63852500, innen 3. mai.

Sist endret: 30.04.2024