Holdt fem foredrag på NAFO-konferanse

Aurskog-Høland kommune var godt representert på årets Norsk atferdsanalytisk forening (NAFO) sin konferanse helgen 28. til 31. oktober. Aurskog-Høland holdt hele fem foredrag ved årets NAFO-konferanse.

I bildet: Stine Kristoffersen, Thore Ottershagen, Linda Aasnes, Siv Hege T. Grøndahl, Therese Sæther, Monica Linnerud, Camilla Mesna og Ann Kristin Florholmen.

Dette er Europas største konferanse på anvendt adferdsanalyse i arbeid med mennesker med psykisk utviklingshemming.

– Dyktige og dedikerte medarbeidere holdt foredrag om hvordan anvendt adferdsanalyse brukes i praksis i Aurskog-Høland og hvilke gode resultater for brukerne dette arbeidet gir i form av glede, mestring og økt livskvalitet, forteller Monica Wiig Kolstad, leder for tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne.

Sist endret: 10.11.2021