Barnehageopptaket 2021: Prosessen er i gang

Fristen for å søke om barnehageplass til barnehageåret 2021/2022 er ute, og søknadene er under behandling. Har du søkt plass? Her kan du se hva som skjer videre!

Kommunen foretar samordnet opptak. Det vil si at alle kommunale og private barnehager i Aurskog-Høland kommune samarbeider om opptak av barn. Plasser tildeles etter barnehagenes vedtekter og fastsatte opptakskriterier.

Perioden for hovedopptak er en travel tid og det kan være vanskelig å nå oss på telefonen.

Alle som har søkt om barnehageplass innen søknadsfristen 1. mars vil få et svar i løpet av mars/april. Svarbrev vil bli sendt ut i flere omganger.

Logg inn på «Min side» via Oppvekstportalen for å se status på søknaden.

Sist endret: 02.03.2021