Har du fått vaksine i en annen kommune? Gi oss beskjed

Er du bosatt i Aurskog-Høland kommune, men har fått koronavaksine i en annen kommune? Da er det flott om du kan gi oss beskjed.

Helseboka fanger dessverre ikke opp dere som har fått vaksine i en annen kommune. Etter overgang av datasystemer får også en del av dere flere varsler om å registrere dere for vaksine selv om dere er fullvaksinerte.

Datasystemene snakker dessverre ikke sammen på tvers av kommuner og systemer derfor kommer disse meldingene.

Det er fint om dere sender en e-post til: koronavaksine@ahk.no hvis dere har blitt vaksinert i en annen kommune eller er fullvaksinerte, slik at vi får sjekket dere ut av systemet.

Mer informasjon om vaksinasjon i Aurskog-Høland finner du her.

Sist endret: 23.07.2021