Hvilke verdifulle friluftslivsområder har vi i Aurskog-Høland?

Hvilke verdifulle friluftsområder har vi i vår kommune? Vi kartlegge verdifulle friluftslivsområder i Aurskog-Høland, og vi vil høre din mening! Vi ønsker innspill fra innbyggere, grunneiere og frivillige organisasjoner, og inviterer til innspillsmøte for kartlegging av friluftslivsområder.

– Kommunen skal kartlegge verdifulle friluftslivsområder i kommunen. Det er altså områder som brukes til friluftslivsaktiviteter vi er ute etter. Dette kan være større turterreng, badeplasser, park- og grøntområder, med mer, sier folkehelsekoordinator Anne-Mette Brustuen i Aurskog-Høland kommune.

Dere vil få mer informasjon på møte den 9. januar.

Ønsker du å delta på møte, så er du velkommen til rådhuset i Bjørkelangen, den 9. januar klokken 18.00-20.00.

Møtet holdes i kommunestyresalen.

Program

• Innledning v/ prosjektkoordinator for Viken fylkeskommune Inger-Marie Gulliksen
  • Cafedialog hvor innspill gis ved småbord
  • Mangenfjellet Turlag forteller om sin nye bok «52 turer i Aurskog-Høland»

Det blir enkel servering.

Under cafedialogen vil det være tilgjengelig kart over kommunen, som skal benyttes for å gi innspill til friluftslivsområder som dere synes er viktige i kommunen.

Har dere spørsmål, ta kontakt med Anne Mette Brustuen på telefon 47 78 15 74 eller e-post: annemette.brustuen@ahk.no

Sist endret: 03.01.2023