Inger Hegna ny kommunedirektør i Arendal

Vår kommunedirektør Inger Hegna er ansatt som ny kommunedirektør i Arendal kommune.

– Jeg vil gratulere og ønske Inger Hegna lykke til, men beklager at Aurskog-Høland mister henne som kommunedirektør. Inger Hegna er en fremoverlent og dyktig leder, og vi mister nå en sentral ressurs i kommuneadministrasjonen, sier ordfører Gudbrand Kvaal.

Arbeidet med å rekruttere ny kommunedirektør vil bli planlagt i nærmeste fremtid.

Et stort flertall i bystyret i Arendal vedtok i går å ansette Inger Hegna som ny kommunedirektør fra 1.1.23.

– Jeg trives veldig godt i Aurskog-Høland. Det er en kjempespennende jobb, med veldig mange dyktige medarbeidere. Det handler ikke om å søke seg bort fra noe, men å søke seg til noe, sier Hegna.

Sist endret: 30.09.2022