Rødt nivå på ungdomsskoler

Regjeringen har vedtatt at alle landets ungdomsskoler fra mandag 4. januar går over til rødt nivå. Mer informasjon om hva dette innebærer for ungdomsskolene i Aurskog-Høland kommune blir sendt ut fra hver enkelt skole.

- Informasjon om hva dette innebærer vil bli sendt ut fra ledelsen ved hver enkelt ungdomsskole. Vi ber om at man forholder seg til informasjonen man får fra sin skole, sier skolesjef Mona Andersen i Aurskog-Høland kommune.

Rødt nivå gjelder ungdomsskoler og videregående skoler, ikke barneskoler eller barnehager.

Sist endret: 04.01.2021