17.11.2021 Informasjon og status koronavirus

Det er nå satt 24 899 koronavaksiner i kommunen. Vaksinedekningen i vår kommune er god, og vi er nå godt i gang med tredje vaksinedose.

Aurskog-Høland er en av kommunene i landet med høyest vaksinedekning.

• Etter uke 45 har totalt 12 773 innbyggere fått en dose.
  • 11 245 innbyggere har fått to doser.
  • 881 innbyggere har fått tre doser.
  • Det ble totalt satt 321 doser forrige uke.

Mer informasjon om koronavaksinering i vår kommune finner du her.

17. november har vi 29 personer i hjemmeisolasjon, og totalt har 757 personer i kommunen testet positivt på korona under hele koronapandemien. Så langt har det blitt tatt 12 879 koronatester på testsenteret her i kommunen. Tallene oppdateres en gang i uken.

Mer informasjon

Har du spørsmål om korona? Ring den nasjonale koronatelefonen 815 55 015 og se også informasjonen som ligger på www.helsenorge.no.

• For å bestille test - ring legevakten 116 117.

Regler og tiltak

Vi anbefalinger og råd fra helsemyndighetene. De finner du her: helsenorge.no.

Information in other languages

Information from the Norwegian government in different languages is available here.

Informasjon fra NAV

Korona - hva gjelder i min situasjon?

Hvilke koronatiltak blir avviklet og hvilke forlenges? Norge har åpnet igjen, og NAV går gradvis tilbake til regler som gjaldt før pandemien. Se en foreløpig oversikt over tiltak som avvikles eller forlenges.

Sist endret: 18.11.2021