Telenor oppgraderer basestasjoner

I tiden 24.01-06.02 oppgraderer Telenor flere av sine basestasjoner. Under oppgraderingen vil det være lavere kapasitet og ingen dekning i perioder. Dette gjelder kun i områder som ikke har en overlappende dekning fra en annen basestasjon. Basestasjonene oppgraderes til 5G eller til bedre kapasitet på 4G.

KartKort oppgradering.png

Telenor sitt kart over områder som kan oppleve redusert kapasitet i perioder.

Oppgraderingen gjelder hovedsakelig Dalsroen, Svensrudveien og Svensrudenga. En liste med hvilke adresser det gjelder finner du på denne lenken: Telenor Aurskog-Høland, Enebakk - Viken - Berørte adresser.pdf

En lenke til mer informasjon om mobilnett og dekningskart finner du her: Dekningskart og mobilnett.

Sist endret: 08.02.2023